speedspeed 當前離線
中級會員
702 pad有冇得換, 我個塊霉L左 scharnhorst 發表於 2018-2-5 22:54
TOP
fatyee 當前離線
進階會員
請教一下師兄,初初為何會入mark ii 而唔係240s ? 外觀?新D? tskso 發表於 2018-2-6 00:02
shal 當前離線
特級會員
tskso 當前離線
摩改 DA7.2X.....升頻DAC
Banned
teamhardcore 當前離線
回復 tskso Mkii有戎pad, studio冇跟 我鐘意紅色 via HKEPC Reader for Android teamhardcore 發表於 2018-2-6 09:04
回復 shal 緊係差過702啦, 解釋力以經差成班啦 702升級緊係睇712, 812果d啦 via HKEPC Reader for ... teamhardcore 發表於 2018-2-6 10:18