咁我都想問下既然你覺得唔啱聽點解你會買?呢對耳機又唔係無得試,重有我一早講過聽感每個人不一,我鐘意 ...
jpwinson 發表於 2022-10-20 09:35


我冇擁有呢對, 朋友借我聽咋, 前後聽兩次分別係剛開箱及煲完50hrs嘅狀態, 就係試過音唔岩聽都唔會入手

TOP

我冇擁有呢對, 朋友借我聽咋, 前後聽兩次分別係剛開箱及煲完50hrs嘅狀態, 就係試過音唔岩聽都唔會入手:wa ...
twins_chun 發表於 2022-10-20 09:48

啊,原來係咁,咁樣應該問下你朋友點解要入會好啲,我都只係分享下聽感,一定有人鐘意有人唔鐘意,我鐘意分享自己嘅感覺比大家等其他未買或買咗嘅師兄師姐去睇吓比啲意見大家

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

一開聲已幾啱聽係真唔係呀, 小弟一聽D 聲已經欠立體感, 及後已經煲咗50hrs, 變化仲係不大,  ...
twins_chun 發表於 2022-10-20 08:23


有無試下換出音咀? 佢本身有3對出音咀可以轉調音。
而立體感方面,對比耳牛/平頭塞,應該普遍都算係入耳式嘅弱項,半開放/全開放設計應該比較好,但隔音又會差左。

TOP

啊,原來係咁,咁樣應該問下你朋友點解要入會好啲,我都只係分享下聽感,一定有人鐘意有人唔鐘意,我鐘意 ...
jpwinson 發表於 2022-10-20 10:02


每個人口味唔同, 國產野我仲玩緊出土文物KZ ZS10pro,聲底夠豐富, 動態好正唯一係高頻去得太盡, 收斂返D 就完美

TOP

有無試下換出音咀? 佢本身有3對出音咀可以轉調音。
而立體感方面,對比耳牛/平頭塞,應該普遍都算係入耳式 ...
philipsrev 發表於 2022-10-20 10:50


有呀, 三款音咀都玩過晒, 要換耳膠去調返個聲, 金色咀平衡型比較好D, 低音音咀bass好夠, 但令到音場窄咗好多

TOP

每個人口味唔同, 國產野我仲玩緊出土文物KZ ZS10pro,聲底夠豐富, 動態好正唯一係高頻去得太盡,  ...
twins_chun 發表於 2022-10-20 11:08


ZS10PRO係幾好,但我更愛差唔多同期嘅CCA C10,對ZS10PRO最後送左比人。

TOP

本帖最後由 0186 於 2022-10-20 13:03 編輯

好奇問下KZ zs10 pro x 掂唔掂?

TOP

好奇問下KZ zs10 pro x 掂唔哲掂?
0186 發表於 2022-10-20 11:26


聽隔離版D 師兄講調音都唔差, 不過以我擁有10 pro計, 耳機略為偏重, 未睇spec X版會否重量係咪差唔多

TOP

好奇問下KZ zs10 pro x 掂唔哲掂?
0186 發表於 2022-10-20 11:26


zs10pro x(50024s x2) 對比zs10pro (30095x2+50060x2),高頻無咁刺激,音樂適應性我覺得好左。

TOP

好奇問下KZ zs10 pro x 掂唔掂?
0186 發表於 2022-10-20 11:26


我近排都入左KZ zs10 pro x,覺得都幾好玩。

TOP