係3年保,我都係聽日過漢4...sosad
freezeiii 發表於 2011-6-12 22:22

係咪帶返張單, 盒, 同埋mb 去就得?
佢係咪會即場check ?

TOP

係咪帶返張單, 盒, 同埋mb 去就得?
佢係咪會即場check ?
WaiKc 發表於 12/6/2011 22:23



佢一般會即場check,但係如果佢就快收工而又有返修貨,就可能會即換返修貨俾你...
如果冇貨就會收你張板叫你等消息

TOP


佢一般會即場check,但係如果佢就快收工而又有返修貨,就可能會即換返修貨俾你...
如果冇貨就會收你張 ...
freezeiii 發表於 2011-6-12 22:27

唉 拆板好麻煩

TOP

唉 拆板好麻煩
WaiKc 發表於 12/6/2011 22:33


係呀
所以我當初非常希望係火牛有問題
不過check到火牛冇事之後--->絕望了

TOP

係呀
所以我當初非常希望係火牛有問題
不過check到火牛冇事之後--->絕望了 ...
freezeiii 發表於 2011-6-12 22:36

咁又係
火牛點會咁易壞呀

TOP

唉 拆板好麻煩
WaiKc 發表於 2011-6-12 22:33


我試過用MSI漢科保養,修理兩次先整好.

TOP

我試過用MSI漢科保養,修理兩次先整好.
rexchan64 發表於 2011-6-13 00:22

咁大獲
即係拆完又裝 裝完又拆

TOP

係呀!因為去取回底板時無試,返到屋企又唔得,咪要走兩轉

TOP

係呀!因為去取回底板時無試,返到屋企又唔得,咪要走兩轉
rexchan64 發表於 2011-6-13 23:48

我依家仲搞笑
我拎去個fd 度諗住叫佢幫我拆mb
點知去到佢地插哂線竟然開到入到windows
所以我滿心歡喜咁返屋企啦
點知 一返到屋企插完線又係boot 唔到
我個fd 叫我唔淨係插火牛 都係著3秒之後又自動熄
咁我又唔信邪拎返去個fd 度試
又係一插電就入到windows
唉 依家諗住照拆mb 拎去漢科換
試下換完會唔會好d

TOP

我依家仲搞笑
我拎去個fd 度諗住叫佢幫我拆mb
點知去到佢地插哂線竟然開到入到windows
所以我滿心歡喜咁返 ...
WaiKc 發表於 2011-6-14 20:54



    咁可能係你拖版果d有問題喎...

TOP