師兄點解咁講, 有冇方法可以肯定check到係咪真係壞板?
另外我做左樣野, 唔知係咪就係整壞既原因。
就係 ...
Rabbitsfoot 發表於 2017-8-10 01:11 
另外我做左樣野, 唔知係咪就係整壞既原因。
就係加多左把抽風扇, 本來係上次換火牛時買落做後備的, 今次手痕加埋上去, 但問題係我見display card上面咁岩有個插同把風扇個插一樣, 貪方便係果度攞電, 唔知係咪就咁整壞左...
有可能呢度岀問題,把抽風扇係係火牛或底板拿電
你試下將把風扇個插,插返去火牛或底板拿電,再開機試下得唔得。 |