回覆 4# Rabbitsfoot

你部機有冇蜂鳴器

TOP

本帖最後由 Rabbitsfoot 於 2017-8-10 01:39 編輯

明白師兄。

不過有冇咩我可以試下整?
同埋火牛轉速極慢又係咩回事呢?

TOP

回覆  Rabbitsfoot

你部機有冇蜂鳴器
raym123 發表於 2017-8-10 01:25

即係開機beep一聲果粒?

如果係就有的, 以前開機會響

TOP

reset cmos?

TOP

請問師兄咩係reset cmos?
未試過

TOP

師兄點解咁講, 有冇方法可以肯定check到係咪真係壞板?

另外我做左樣野, 唔知係咪就係整壞既原因。

就係 ...
Rabbitsfoot 發表於 2017-8-10 01:11


另外我做左樣野, 唔知係咪就係整壞既原因。

就係加多左把抽風扇, 本來係上次換火牛時買落做後備的, 今次手痕加埋上去, 但問題係我見display card上面咁岩有個插同把風扇個插一樣, 貪方便係果度攞電, 唔知係咪就咁整壞左...

有可能呢度岀問題,把抽風扇係係火牛或底板拿電
你試下將把風扇個插,插返去火牛或底板拿電,再開機試下得唔得。

TOP

另外我做左樣野, 唔知係咪就係整壞既原因。

就係加多左把抽風扇, 本來係上次換火牛時買落做後備的, 今次 ...
danny 發表於 2017-8-10 11:01


已經插返火牛, 但尋日蚊開左黎開機都唔得, 所有零件都試過蚊晒黎開都唔得

TOP

回覆 9# Rabbitsfoot

抆返出來,不插試吓

TOP

我2013換火牛果陣同今次情況差唔多, 又係著到機但無畫面, 最後換左火牛同顯卡就得, 所以我懷疑係火牛

TOP

回覆  Rabbitsfoot

抆返出來,不插試吓
raym123 發表於 2017-8-10 12:08

試左, 都係唔得

TOP