chue 當前離線
特級會員
咁點解決? rebmup 發表於 2019-1-16 10:56
TOP
rebmup 當前離線
進階會員
smoke_cheese 當前離線
回覆 rebmup 果個世代的顯卡本身冇聲出,顯卡上面有個2 pin插頭要加一條綫接落底板個S/PDIF jumper度將底 ... smoke_cheese 發表於 2019-1-19 20:55
剋星 當前離線
WIN 10 右下個喇叭有冇揀返.. 剋星 發表於 2019-1-22 21:06
KinChungE 當前離線
長老會員
謝謝師兄,咁我應該去邊度買尼條線?條線叫咩名?大約幾錢? rebmup 發表於 2019-1-19 22:08