[散熱器] 香港 買唔買到 Zalman CNPS2X ?

大家知唔知 Zalman 邊間公司做 香港代理?

暫時未見過

TOP

本帖最後由 riderkid 於 2014-2-6 09:10 編輯

如果cpu嘅tpw唔高, 裝呢隻都幾好, 不過8cm 風扇, d風差唔多所有銅扇片都吹到,  調到600轉最好, 比較靜 -----個人期望. 如果有得買, 今時今日應該要500蚊左右. 我都想知.

TOP

以前小弟去開灣電買呢隻個BRAND, 唔知而家仲有無鋪頭賣先真

TOP

回復 1# tonymkiii


超頻3有類似這款新高登頂樓有!!

TOP

回復 5# 偉偉偉

琴日去過, 咁嘅款, 冇得賣. 新高登, 羊鳴同鬼都都無.

TOP

回復 6# riderkid


    新高登店鋪開工未?

TOP

本帖最後由 ivanlkk 於 2014-3-11 14:12 編輯

[DELETE THIS]

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 7# 偉偉偉

開咗啦, 2樓專賣電腦散熱轉角舖都開咗啦. 即係有貓頭鷹風扇賣果間, 不過唔見S12A, 只見S12B.

TOP