回覆 10# fanchiuho

我買O個間210包運費到港...

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆  fanchiuho

我買O個間210包運費到港...
revol519 發表於 2014-8-17 20:11



    醒渦呀羊
最緊要po埋你上機圖同溫度報告呀

TOP

走馬字點整
滑鼠走光 發表於 2014-8-17 20:40



(fly)字打喺呢度(/fly)
普通括弧變返方括弧
字打喺呢度

TOP

幾靚..造工都唔錯咁
GT1850其實我覺得都幾嘈
旁邊隻AKG
thomaswai 發表於 2014-8-16 16:27



    好眼力
打機耳筒用SS/Razer/羅技又何苦呢

TOP

回覆 13# fanchiuho

早你小小咁啦...

http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2088912

TOP

回覆  fanchiuho

早你小小咁啦...
revol519 發表於 2014-8-17 20:58



    嗯, 我有睇呀, 所以咪問上機同溫度報告囉

TOP

好型仔:P

TOP

回覆 17# fanchiuho



開冷氣 閒置33度, 唔開就37度

超到4.5, 1.26V 最高70度, 平均67度

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP