ywthk987 當前離線
初級會員
TOP
joiop 當前離線
Banned
ClaireWong 當前離線
中級會員
GELID Slim Hero OK其實一般銅既散熱已經好過用鋁 joiop 發表於 2016-5-2 16:58
戀人未滿 當前離線
進階會員
GELID Slim Hero OK其實一般銅既散熱已經好過用鋁 joiop 發表於 2016-5-2 04:58 PM
JimmyLuk 當前離線
回覆 戀人未滿 noctua D15 D9I??? JimmyLuk 發表於 2016-5-2 11:48 PM
kcyipgar 當前離線
CPUxCooler
成日諗 呢D會好過原裝幾多呢 ClaireWong 發表於 2016-4-16 22:54