冇呀最後冇買到因為發覺幾嘈下
1112311123 發表於 2014-5-10 14:06


幾草野,買把試下都好

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

唔怕嘈真係首選!
1112311123 發表於 2014-5-14 00:34


我其實想知佢有幾嘈~
又或者有冇師兄有興趣玩下,等我買完試一兩次唔啱駛咪放出黎囉...
好似把貓頭仔到而家開都未開過...

TOP

識玩, VIPER R 14CM確係勁, 但嘈音絕對冇佢聲稱既少 YOUTUBE有片
淘寶有得買, 直接同中國代理買, 唔洗七十 ...
1112311123 發表於 2014-5-10 00:33

個SPEC好似好勁咁....
Dimension          145 X 145 X 25mm         
Bearing          HDB (Hydro Dynamic Bearing)         
Speed          600-1600 RPM         
Max airflow          109.55 CFM         
Sound level          7-21.7 dB(A)??
Max static air pressure          2.91 mm-H2O         
Rated voltage          12V         
Connector          PWM-4pin         
Product code          AK-FN073         

TOP

viper 有無LED 燈?
已用LED 風扇多年 突然無燈 不能接受

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP