kix153 當前離線
Beautiful Sunsine..
中級會員
原帖由 田中‧莫杉 於 2009-4-2 22:18 發表 你有無問清楚死點同光點既定義呀 白色光點.....我諗你死果日都味見過
TOP
田中‧莫杉 當前離線
Banned
sk2k 當前離線
進階會員
原帖由 marco0907 於 2009-4-2 16:59 發表 我個陣落訂前再三問清楚佢話0光0死我先confirm order p.s. 聽晚送黎,好期待~
TerenceYau 當前離線
mclainet 當前在線
原帖由 TerenceYau 於 2009-4-3 10:41 發表 都話o左ga la。。 無咁好氣。。
link520 當前離線
晴
原帖由 kix153 於 2009-4-3 10:31 發表 琴日洛左order..今日打比我話唔包 緊住我話琴日打去個個人講包 佢話冇可能 而家諗緊過唔過數比佢 DELL真係離譜