樓主膽色過人, 佩服!!

TOP

樓主膽色過人, 佩服!!
andrew225 發表於 2012-4-19 21:27


樓主玩得6MON, 呢少少錢唔至在啦

TOP

每個mon平少少 六個加埋就好多了

TOP

本帖最後由 hk11 於 2012-4-19 22:05 編輯

發個亮度調節的比樓主
http://www.badongo.com/file/26822861

TOP

不過得一個DP 就SAD左D..

TOP

師兄好勇敢

TOP

支持開箱, 我用緊嗰 Samsung SyncMaster 920NW
Target: Dell 2410

TOP

樓主多謝開箱~~
有二點想請教你
第一:你部咩相機@@好清好準,雖然唔一定完全表現出個mon功力,但已經表現出3000蚊超表現,個mon真係好靚,但我估部相機仲靚^^
第二:是否買時已經係話明完美屏?可否pm賣家資料~謝謝

TOP

CP值真係高.....

TOP

樓主多謝開箱~~
有二點想請教你
第一:你部咩相機@@好清好準,雖然唔一定完全表現出個mon功力,但已經表現出30 ...
cchhll 發表於 2012-4-19 22:05


樓主已經比左好多tips 包括埋自己個真名
淘寶上10秒自己search到

TOP