enzyme 當前離線
Banned
TOP
Billy仔swiss 當前離線
中級會員
alexanderman 當前離線
The life as a programmer
進階會員
超認同呢句! 顯卡夠用就好了,快咗小小唔係人人分得出,畫面唔靚比你幾順幾多Hz都係哂氣,再加上一 ... enzyme 發表於 2017/4/25 10:29
jinnxwong 當前離線
正解,如我買這隻mon 先至再買顯卡,我會選1080 ti而非titan xp,但我相信我張新卡效能玩2k夠頂兩到三年 ... alexanderman 發表於 2017-4-25 12:28
2K res其實打機好夠, 4K 係好密好精細, 但打機要爽快感好D, 4K要好高配先可以做到順暢唔疾機(目前我 ... jinnxwong 發表於 2017/4/25 12:49
窮鬼用970推ACER XB271HK 4K mon的路過~ 可能小弟對打機要求唔高一向無視fps,又或者G-Sync真係有啲幫 ... enzyme 發表於 2017/4/25 14:23
ftkh 當前離線
初級會員
我之前都買左隻,個SALE又話4月有野送...E+都未見有..... 師兄有無試過黃色USB個"快叉" 我試極都唔覺有快到, ... ftkh 發表於 2017/4/25 15:31