adrianyahk 當前離線
初級會員
所以我覺得21:9 對你黎講都係一個唔錯既選擇,你本身1440P都吃力,再加多隻1440P 144HZ 推兩隻2Kmon, 97 ... DJAMU 發表於 2017-8-24 19:34
TOP
0kcal 當前離線
進階會員
即係長遠應該一個2160做主,配個1440打機?好似都work wor… adrianyahk 發表於 2017-8-25 10:07
如果係N 記卡..打電競個MON 1080, 無錢買SYNC, 用FASTSYNC 都幾好. 0kcal 發表於 2017-8-25 12:17
我應該唔會為左電競而放棄1440p……睇慣左真係走唔番轉頭 adrianyahk 發表於 2017-8-25 14:51
配對返FPS, HZ, 同SYNC 既方法就OK. (G-SYNC 太貴..) 0kcal 發表於 2017-8-25 15:23
謝謝 睇下電腦展有冇咩岩先… adrianyahk 發表於 2017-8-25 17:19
邪惡的化身 當前離線
韓勝妍的依靠~
progamelm 當前離線
中級會員
例如, N卡無錢買G-SYNC又想無TEAR... 1080P FPS >100 , Set Mon70 , Set Mon < 70Hz 用FAST-SYNC ... 0kcal 發表於 2017-8-25 17:32
買多一個同樣係 U2515H唔係更好咩? 邪惡的化身 發表於 2017-8-26 00:40