happy_gemini 當前離線
進階會員
TOP
原帖由 kix153 於 2009-4-3 10:58 發表 我以家仲諗緊買唔買 今日打黎個個人好識講野 話死點好快漫延..好快就有5點 所以我地陣係包0光點(白色既點)
link520 當前離線
晴
中級會員
原帖由 kix153 於 2009-4-3 10:51 發表 唔係..我琴晚洛左order 佢今日打黎confirm 緊住我咪問佢包唔包
backspace_hk 當前離線
Complain Dell? Forget it.
Banned
kix153 當前離線
Beautiful Sunsine..
原帖由 backspace_hk 於 2009-4-3 16:38 發表 比千幾銀同 Dell 玩? 你一定好空虛,寂寞,我凍... 直接入腦場買, check 貨, 比錢提貨一日攪掂... Dell 就先比錢, 等貨期, check 貨... 無事就要拜神 有事就有排玩...
sk2k 當前離線
K`Y-bAbe 當前離線
hgc 當前離線