Dell 仲值得信咩????

如果咁想要dell mon, 不如等人放2手, 咁樣反而可以確保0光死...

TOP

原帖由 kix153 於 2009-4-3 10:58 發表

我以家仲諗緊買唔買
今日打黎個個人好識講野
話死點好快漫延..好快就有5點
所以我地陣係包0光點(白色既點)


點解係要委屈自己... ?
就算你好彩最後收到部0光死又點... 做乜要接受一d咁唔公平又唔誠實嘅deal?!
咁樣做生意都得, 就係因為佢知道大家為咗個所謂"荀價"心甘命抵俾佢當'羊牯'

俾錢買嘢番嚟有壞冇得換.... 仲要日日個心望佢再惡化... 乜嘢心態?

[ 本帖最後由 happy_gemini 於 2009-4-3 15:23 編輯 ]

TOP

原帖由 kix153 於 2009-4-3 10:51 發表

唔係..我琴晚洛左order
佢今日打黎confirm
緊住我咪問佢包唔包

ICC~
如果你要同佢嘈都有得嘈家~
睇你想唔想要隻MON啦~
因為佢ED多數都有錄音的~
你叫佢查返6音個D記錄睇下LO~
不過你肯定自己冇記錯至好咁同佢一玩~
如果查到佢同事係同你講包0咁佢到時想唔做比你都唔得~

TOP

回覆 33# 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

入左數啦
求神拜佛唔好有事牙

TOP

原帖由 backspace_hk 於 2009-4-3 16:38 發表
比千幾銀同 Dell 玩? 你一定好空虛,寂寞,我凍...
直接入腦場買, check 貨, 比錢提貨一日攪掂...
Dell 就先比錢, 等貨期, check 貨...
無事就要拜神
有事就有排玩...

所以咪睇下佢係唔係真係好想要個隻MON LO~
如果非此MON不用咁~咁就冇辦法啦~不過樓主都過左數啦~

TOP

話口未完, 真係講中 ....
都話講一套做一架啦, sales tum 你落搭架 ja..
迷你債券涉及咁多錢, 關係到銀行聲譽, 有晒監管都可以有咁多不良 sales, 更何況一千幾百賣隻 mon ...

TOP

原帖由 kix153 於 2009-4-3 10:58 發表

我以家仲諗緊買唔買
今日打黎個個人好識講野
話死點好快漫延..好快就有5點
所以我地陣係包0光點(白色既點)


話死點好快漫延..好快就有5點 <- 你應該同佢講咁樣好明顯佢 d 貨品質有問題.. !!
條友係咪趕客.

TOP

我想知可唔可以指定要A00 D貨

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP