回復 30# 372366


同我部 WT50 有得揮~~

TOP

睇黎我好少睇電視。。。
42E6H,半年先睇左612小時 同 446次開關。

TOP

睇黎我好少睇電視。。。
42E6H,半年先睇左612小時 同 446次開關。
hkeric 發表於 2014-4-10 21:13


日日剩係睇新聞?~~

TOP

本帖最後由 hkeric 於 2014-4-11 08:19 編輯

回復 33# 進滕光

我有睇戲架 >_<

部42E6H係行VA mon唔係IPS,實際對比度又高d,出黎d黑位正好多^_^v

TOP

路過係度教大家一個 MKV 出字幕 既方法

1. FILE 路徑唔可以有中文字
2.字幕格式必須係UTF-8

TOP

本帖最後由 372366 於 2014-4-11 22:15 編輯

我用緊 TH-L47ET60H. 有冇師兄經 NAS DLNA (wired lan) 睇片?我試過睇 720p 都已經好疾好疾好疾! 正常嗎?
而家要抄落 usb 手指睇!

TOP

路過係度教大家一個 MKV 出字幕 既方法

1. FILE 路徑唔可以有中文字
2.字幕格式必須係UTF-8 ...
頭痕字D 發表於 2014-4-11 21:50



Ching,

1. FILE 路徑係可以有中文,英文,數字


2. 字幕格式唔一定要UTF-8,要睇你個字幕用咩格式save,我用BIG5,GB一樣得。

TOP

本帖最後由 hkeric 於 2014-4-12 11:43 編輯
我用緊 TH-L47ET60H. 有冇師兄經 NAS DLNA (wired lan) 睇片?我試過睇 720p 都已經好疾好疾好疾! 正常 ...
372366 發表於 2014-4-11 22:13


Ching,我係用L42E6H,理論你部機應該強過我丫?

但我行 WIFI 經 NAS DLNA 睇 1080p 5.1聲道一樣播到,冇疾疾下bo





TOP

本帖最後由 alexyiu 於 2014-4-12 11:53 編輯

回復 38# hkeric

可能CPU or Firmware 不同,我部32吋 同你部42吋 同樣E6H 都有分別

另我部32E6H 試過全英文Path都係讀唔到SRT字幕,用MKVmerge 將SRT加埋入MKV先至出到字幕(每套戲需時約十分鐘)

而家考慮平平地買部Q12做media player算

TOP

回復 36# 372366

經 Wifi 用 WT50 同 W900A 睇完全冇問題路過。

TOP