marco0907 當前離線
中級會員
TOP
kix153 當前離線
Beautiful Sunsine..
原帖由 marco0907 於 2009-4-3 22:13 發表 我隻mon到左喇!!! A00, Mar 09, 0死0光 比兩粒塵嚇死..以為有死點 我好滿意
原帖由 happy_gemini 於 2009-4-3 15:17 發表 點解係要委屈自己... ? 就算你好彩最後收到部0光死又點... 做乜要接受一d咁唔公平又唔誠實嘅deal?! 咁樣做生意都得, 就係因為佢知道大家為咗個所謂"荀價"心甘命抵俾佢當'羊牯' 俾錢買嘢番嚟有壞冇得換.... 仲要日日個心望佢再惡化... 乜嘢心態?
K`Y-bAbe 當前離線
原帖由 K`Y-bAbe 於 2009-4-3 23:11 發表 A00暫時係最好既2209WA 公喜哂WOR
原帖由 marco0907 於 2009-4-3 23:46 發表 thanks~! 我隻mon既製造日期係 14week/09 一開機使用時間係1h8min~