我隻mon到左喇!!!

A00, Mar 09, 0死0光

比兩粒塵嚇死..以為有死點

我好滿意

TOP

原帖由 marco0907 於 2009-4-3 22:13 發表
我隻mon到左喇!!!

A00, Mar 09, 0死0光

比兩粒塵嚇死..以為有死點

我好滿意

希望我個部都係咁啦
以家係親戚屋企用緊隻2209都覺得好正
求神拜佛唔好有點牙

TOP

原帖由 happy_gemini 於 2009-4-3 15:17 發表


點解係要委屈自己... ?
就算你好彩最後收到部0光死又點... 做乜要接受一d咁唔公平又唔誠實嘅deal?!
咁樣做生意都得, 就係因為佢知道大家為咗個所謂"荀價"心甘命抵俾佢當'羊牯'

俾錢買嘢番嚟有壞冇得換.... 仲要日日個心望佢再惡化... 乜嘢心態?

因為1600蚊就搵到部IPS..真係冇選擇
最後都比左錢
希望真係冇點啦`

TOP

原帖由 marco0907 於 2009-4-3 22:13 發表
我隻mon到左喇!!!

A00, Mar 09, 0死0光

比兩粒塵嚇死..以為有死點

我好滿意


A00暫時係最好既2209WA
公喜哂WOR

[ 本帖最後由 K`Y-bAbe 於 2009-4-3 23:12 編輯 ]

TOP

原帖由 K`Y-bAbe 於 2009-4-3 23:11 發表


A00暫時係最好既2209WA
公喜哂WOR


thanks~!

我隻mon既製造日期係 14week/09

一開機使用時間係1h8min~

TOP

原帖由 marco0907 於 2009-4-3 23:46 發表


thanks~!

我隻mon既製造日期係 14week/09

一開機使用時間係1h8min~

係邊到睇係使用時間!?

[ 本帖最後由 kix153 於 2009-4-3 23:48 編輯 ]

TOP