咁有無得唔上門, 拎上佢度?
其實保養期內係應該唔可以收強制檢查費或上門費吧
如果佢宣傳有保養, 而保養有 ...
gn01119056 發表於 2022-4-19 06:43

有得拎上華碩 服務中心。

個mon都唔算輕,男人老狗大隻仔拎住行都要換手。

如果女仔點抬上去整?

拎上去整,整完又要再抬番番屋企。

TOP

喱個位有個bug,師父上到黎,如果佢真係話你人為收你錢,你死口唔認,趕師父走,都耐你唔何

反而師父上 ...
super_hkg 發表於 2022-4-19 07:25



    呢D位封利事其實好大風險, 無事就無事, 人地報ICAC就一身蟻

TOP

有得拎上華碩 服務中心。

個mon都唔算輕,男人老狗大隻仔拎住行都要換手。

如果女仔點抬上去整?

拎上 ...
tompkyou 發表於 2022-4-19 09:51


我意思係起碼有多個選擇, 唔係一定要上門比人屈上門費

如果怕比人屈都可以自己拎過去

TOP

我意思係起碼有多個選擇, 唔係一定要上門比人屈上門費

如果怕比人屈都可以自己拎過去 ...
gn01119056 發表於 2022-4-19 10:49

唯有係咁,轉頭上去再 update

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

所以港行MON一向只買DELL,DELL冇賣既規格就買其他牌子水貨,賣價比港行平一半到3份1用壞咗就算。APPLE售後最好有AC+除開條數都抵,但佢啲MON永遠得一個輸入唔係都會考慮。

TOP

唔明點解係身有屎。

啲咁既保養政策都有人撐。

如果依家政府同你講,去急症室睇急症,醫生/護士話你個c ...
tompkyou 發表於 2022-4-19 09:48

個問題係代理明知果幾百蚊上門費根本就唔會收到,點解要立這個明目? 就係等真係自己整爛果D客唔用保養,代理知你越問得多,就代表係你自己整爛既機會較大,師父就會check 得緊D。

TOP

呢D位封利事其實好大風險, 無事就無事, 人地報ICAC就一身蟻
gn01119056 發表於 2022-4-19 10:46


你話乜都報ICAC,咁去茶樓飲茶俾tips果D 全部俾人拉哂

TOP

所以港行MON一向只買DELL,DELL冇賣既規格就買其他牌子水貨,賣價比港行平一半到3份1用壞咗就算。APPLE售後 ...
kenken33 發表於 2022-4-19 15:14

Dell 咪又係垃圾,話1 換1,我隻mon 壞左call 佢換,換果d mon 換左3次都係有問題既,請3日假等佢換仲貴過買新mon

TOP