本帖最後由 shingzhk 於 2022-4-22 04:32 編輯
Dell 咪又係垃圾,話1 換1,我隻mon 壞左call 佢換,換果d mon 換左3次都係有問題既,請3日假等佢換仲貴過買新 ...
wch922 發表於 2022-4-20 13:46 
香港D保養, 全部都係左右是個死只能兩害取其輕
師兄有錢有收入當然係感睇, 如果換轉學生/低收入就唔同講法
客觀來講Dell真係算最好, 維修唔可以旨意人比個新既,
翻修mon有上手用過有毛病, 用住先又會有人keep follow真係算係感
順便提下, 有睇開呢區既就知ASUS一向都係屎,
記憶上早兩年有人新買開箱有問題, 都係走樓主個flow, 激到佢想殺人 (記憶上係大吋數32:9貴Gaming 貴mon)
LG就好好笑, 免費派人上門check&維修, 係個客到拆mon換PCB/Panel
其他牌子就no comment, 冇用過 |