掛牆架靚仔

TOP

諗左幾日, 宜家心思思
現想問sony 32W700B掛牆是否一定要用原裝架??

TOP

用緊TH-L32E6H
發現好多外掛字幕都讀唔倒
內嵌字幕ok, 但有字某d字體出唔倒
另外唔支援FLAC音軌都幾麻煩

而家唯有用serviio transcode

TOP

回覆 58# 372366

其實想大聲d,我試過係  Menu->聲音果版

模式set做音樂
環迴立體聲set做開

咁會大聲好多的!

TOP

揀呢部唔揀Sony好簡單,貪佢5年保養+有錄影,呢兩樣野都起碼值$500
呢隻係2013年Model, 2014年Pan記32吋冇 ...
alexyiu 發表於 2014-4-5 09:39



    ching 係邊買$35XX??

TOP

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP