neilyeung 當前離線
中級會員
有冇FORMAT 過? FORMAT 完可能唔同晒 rion 發表於 2013-1-7 20:51
TOP
咁就收貨la 完全符合class 10速度 EyeOfMagic 發表於 2013-1-7 20:54
KinChungE 當前離線
長老會員
因為第一次用andriod d 手機,所以想問下個速度係咪正常 anyway, ching咁講,我都收貨啦 依家研究緊點將d ap ... neilyeung 發表於 2013-1-7 21:03
lopez13 當前離線
manage apps入面 開個app出黎 click "move to sd card"就得 留意, 搬左去SD Card既會慢左, 唔好為搬而搬 ... KinChungE 發表於 2013-1-7 21:08
Ching係咪要安裝d apps先move度? 我冇"move to sd card" neilyeung 發表於 2013-1-7 21:17
唔係 不過條件係要個app本身支援先得 facebook有sync功能, 唔可以隨便move, 否則好易炒 (一插USB開mass s ... KinChungE 發表於 2013-1-7 21:51
咁咪要遂隻APP試? 同埋只辰支援就得? 洗唔洗安裝其它APP? 因為我暫時試晒我所安裝既APPS,都唔見有呢個opti ... neilyeung 發表於 2013-1-7 22:14
1. 係 2. 唔使裝其他野, Android 2.3開始已經原生支援App2SD 3. 點解要搵D app一定可以? 機入面有位冇必 ... KinChungE 發表於 2013-1-7 23:31
3.以備我以後有需要,所以問定先 咁andriod係安裝可搬去SD既apps果時會唔會有提示話安裝係手機定sd卡? ( ... neilyeung 發表於 2013-1-8 00:15