愚樂無窮 當前離線
進階會員
TOP
lkca 當前離線
中級會員
mlau 當前離線
556556bt 當前離線
特級會員
ching 我有張SANDISK SD 卡買左返來冇耐死左, EXTREME , 只能讀, 不能寫及FORMAT, 但又費事出去九龍灣換卡 ... mlau 發表於 2016-4-3 08:49
laputafish 當前離線
waibbchun 當前離線
冇RMA 真係咪亂買 愚樂無窮 發表於 2016-4-2 17:18
佢有RMA呀,您睇張單。。不過要CHARGE之嘛 就算佢話叫放低3個月 中間無得用 又要出多去一次都煩:d ... waibbchun 發表於 2016-4-3 15:51
ericim 當前離線
pc1668 當前離線
淘店太多假貨, 尤其SD咭, 唔敢買. laputafish 發表於 2016-4-3 14:34
周大福 當前離線
Banned