本帖最後由 doubleshot 於 2020-3-12 13:00 編輯
請教各位師兄~小弟玩CAS....想買個ROM RIP CD......
睇左一堆文章破除迷思~發覺正正常常用電腦RIP 加個RO ...
卡洛斯牛頓 發表於 2020-3-12 06:20 
ROM係消耗品, 一定會壞, 碟越多, 越快死
你無要求米求鬼其買隻平野用咯, PIONEER仲分日版同大陸版添== !
其實另外仲要睇翻你用咩機聽, 如果係用部平機求求其其聽, 甘就無必要洗的冤枉錢
如果你套高檔野換條線都聽得出, 甘就另計啦 |