eac現在比較少用, 主力用dbpoweramp cd ripper

https://www.dbpoweramp.com/cd-ripper.htm

TOP

Digital copy, 點解會覺得唔同牌子 / model 既機 , copy 出黎會有分別呢?
如果會有分別 , 咁 copy 個 word  ...
觀星是答案 發表於 2020-3-12 10:53


audio cd 讀出黎係會唔同左的
同data 的check digit, 有correction / 有re-read 唔同

TOP

而家有的碟, 壓制做功比較差, 肉眼睇閱讀面係完全無花痕, pureread 對這種質量的CD讀取有幫助

TOP

eac公認多人用,又最好,咁仲有個問題想問,wav flac 音質真惊係有分別嗎? ...
卡洛斯牛頓 發表於 2020-3-12 09:36


FLAC係一種封包, 有一個SETTING 可以校無壓縮, 同埋FLAC係方便用戶入TAG同加圖, 如果你無呢個需要, 甘你可以選WAV

講真如果你套機吾係咩靚野, 可能真係聽吾出WAV/FLAC分別

TOP

本帖最後由 doubleshot 於 2020-3-12 12:49 編輯
啦,係 HKEPC 問就純電腦道理答你。1)牌子無咩分別,以前業界(錄音室)標準用 Plextor,而家你買到先得。 ...
stephenwong 發表於 2020-3-12 07:11


我自己試過同一時間拖4隻外置CD ROM RIP, 又試過用內置CD ROM RIP, 又試過用AK CD RIPPER RIP, 又試過係群組有人抄左個FILE, 佢用一SET好鬼複雜既設備組合去RIP .... 聽落去既聲其實係有分別==         

件事覺得奇怪係一先我用耳塞聽, 覺得有的吾同, 之後再用STAX去聽 ...

TOP

FLAC係一種封包, 有一個SETTING 可以校無壓縮, 同埋FLAC係方便用戶入TAG同加圖, 如果你無呢個需要, 甘你 ...
doubleshot 發表於 2020-3-12 12:41


flac 同 ape 都係算法上lossless compression, 可以理解最後都係解成wav 先播出黎.
除非高級到解壓時chip 本身運作時的電波干擾都計算在內, 否則應該無分別

TOP

本帖最後由 doubleshot 於 2020-3-12 12:54 編輯
flac 同 ape 都係算法上lossless compression, 可以理解最後都係解成wav 先播出黎.
除非高級到解壓時chi ...
mo9394 發表於 2020-3-12 12:44


應該係PCM ==

APE我吾知係乜

不過我主力用FLAC, 本身佢有 Uncompressed 設定, UNCOMPRESSED同SET 去 Compression Level 5, 其實已經有個分別係度==

TOP

本帖最後由 doubleshot 於 2020-3-12 13:00 編輯
請教各位師兄~小弟玩CAS....想買個ROM RIP CD......

睇左一堆文章破除迷思~發覺正正常常用電腦RIP 加個RO ...
卡洛斯牛頓 發表於 2020-3-12 06:20



    ROM係消耗品, 一定會壞, 碟越多, 越快死

你無要求米求鬼其買隻平野用咯, PIONEER仲分日版同大陸版添== !

其實另外仲要睇翻你用咩機聽, 如果係用部平機求求其其聽, 甘就無必要洗的冤枉錢

如果你套高檔野換條線都聽得出, 甘就另計啦

TOP

牌子無咩分別@@同一隻碟, A牌順讀, B牌係某一TRACK到有ERROR ==
今時今日計, PIONEER BD ROM 應該仲好過部PLEXTOR

TOP

我自己試過同一時間拖4隻外置CD ROM RIP, 又試過用內置CD ROM RIP, 又試過用AK CD RIPPER RIP, 又試過係 ...
doubleshot 發表於 2020-3-12 12:44


都話電腦討論,就講電腦嘢,最重要係 checksum 有無錯,如果 SHA256 一模一樣,大致上聽起來又一樣,但你對金耳朵又肯肯地分到個兩個 FILE,快啲去 NSA,CIA,國安見工啦,大把錢途呀!

TOP