回覆  tunster
其實係好奇, 因為自己都有幾張micro-sd 都放咗係到3~4年, 亦都正常認到
但又好多人反 ...
spike 發表於 2019-1-17 22:38

首先你要明白呢類卡的儲存原理,同SSD一樣,有自放電,電 - 亦即係資料係會慢慢流走的,十幾年前係用SLC,幾年前係用MLC,到現在普遍係TLC甚至QLC,儲電量只會越來越低,所以不可以將十幾年前的SLC儲存期當做現時的TLC/QLC黎睇

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 21# idolclub

原理都有睇過, 都有諗過以前可能可以放得耐啲, 依家TLC 又唔知可以放幾耐
btw, 早幾日忍唔住已入手兩張三叔 256GB, 遲吓放啲冇謂野

TOP

回覆 19# bongbong3481


之前都拎返張8GB SD 卡開黎睇, 入面啲files 已經係2012年, 都有幾年未開過

TOP

回覆 21# idolclub

係咪得閒插佢 read 下就可以避免自放電

TOP

首先你要明白呢類卡的儲存原理,同SSD一樣,有自放電,電 - 亦即係資料係會慢慢流走的,十幾年前係用SLC, ...
idolclub 發表於 2019-1-20 19:32


但係SD Card好似無寫入張制
假如我有張200GB多左,長期BT係唔係最好選擇

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

有張8g microsd 卡成 10 年今日仲讀到

TOP

但係SD Card好似無寫入張制
假如我有張200GB多左,長期BT係唔係最好選擇
Getchu 發表於 2019-1-27 01:43


有限制只係唔似SSD 寫明有幾多啫
其實SD 卡寫得愈密, 粒flash 係好快死
同埋之前買張三叔 microSD 已經寫明用係車cam 係冇10年保

TOP

回覆 25# othree

read 應該唔得
要抄出黎再寫過先得

TOP