速度真係有d失望, 普通C10都怏過佢...
pcx 發表於 2012-4-11 01:30



    C10 快過C6是常識吧?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

D人係咁ga啦, o野都未睇清楚就說三道四, 係咁派膠
jozifkwan 發表於 2012-4-11 11:24


你的用詞看得出你是一位有修養的人,謝謝你的意見!

TOP

你的用詞看得出你是一位有修養的人,謝謝你的意見!
pcx 發表於 2012-4-12 00:38



    你0既回覆顯出你係有"智慧"0既人

TOP

買呢張咭, 部 tab 即變 digital wallet!

TOP

淘X送貨已收,開心使用中(Atrix).冇伏.
速度冇要求,最緊要夠大,FOR睇片.......

TOP

黃金得一間有,3XX
TOMMY6041 發表於 2012-4-4 01:34


比我心目個價要貴

TOP

i use this card in my Galexy Note

TOP

it is too slow~~

TOP