入左隻
岩岩試拆,
結論係...要所有部件都完好無缺既大前提下係好難拆開,
所以我索性改sata線算

TOP

TOP

好興趣 thank s

TOP

睇片都覺得唔易拆
yik05888 發表於 2013-1-9 19:20


呢條片又影得衰
所以我依家都係諗住買返黎之後自己改sata線就算
等過左保要拆先拆

TOP

Ching 請問幾年保。

TOP

Ching 請問幾年保。
caferomeo 發表於 2013-1-10 03:14


3年

TOP

呢隻野睇smart有57度
但個盒只係微暖......

TOP

入左隻
岩岩試拆,
結論係...要所有部件都完好無缺既大前提下係好難拆開,
所以我索性改sata線算 ...
hokk1234 發表於 2013-1-8 18:17


ching, 你改線之後用成點?
我改左一條, 冇問題, 速度唔錯
但有一個大問題.....
用左兩日, 長期60度, hdd個smart都warn我
點算好?

TOP

今日收工入手先,謝謝分享

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP