878 當前離線
進階會員
原帖由 Man X 690 於 2008-2-28 13:00 發表 放隻xp落去其實都幾好,出去幫人整機唔駛帶碟 不過我隻係buffalo 唔敢試
TOP
鴨仔 當前離線
特級會員
Duron600+ 當前離線
中級會員
原帖由 Duron600+ 於 2008-2-28 23:17 發表 真係可以一試wo, 平過買cd-rom. 我想用隻512試下。
原帖由 鴨仔 於 2008-2-28 23:15 發表 我想問一般記憶卡得唔得?
d2500 當前離線
原帖由 878 於 2008-2-28 23:00 發表 岩岩加左
原帖由 鴨仔 於 2008-2-28 23:48 發表 點解真的卡唔得???
初級D.I.Y 當前離線
card_captor 當前離線