原帖由 Man X 690 於 2008-2-28 13:00 發表
放隻xp落去其實都幾好,出去幫人整機唔駛帶碟

不過我隻係buffalo 唔敢試

我唔好彩o者,其實應該得左,用Phison v1.81.00整過,但係佢之後就死左(試boot機果陣)

TOP

我想問一般記憶卡得唔得?

TOP

真係可以一試wo,
平過買cd-rom.

我想用隻512試下。

TOP

原帖由 Duron600+ 於 2008-2-28 23:17 發表
真係可以一試wo,
平過買cd-rom.

我想用隻512試下。

512MB唔夠做cd-rom啵~

TOP

原帖由 鴨仔 於 2008-2-28 23:15 發表
我想問一般記憶卡得唔得?

有假$ony pro duo卡得過(by祖國網站),真既就唔得...

TOP

回復 45# 的帖子

點解真的卡唔得???

[ 本帖最後由 鴨仔 於 2008-2-28 23:50 編輯 ]

TOP

原帖由 878 於 2008-2-28 23:00 發表

岩岩加左

多謝分享

TOP

原帖由 鴨仔 於 2008-2-28 23:48 發表
點解真的卡唔得???

就好似,只有部分手指可以做既意思
如果張卡搵到岩夾既software應該無問題,而假既搵到...真既就搵唔到

TOP

可唔可以post埋相關既網址?

TOP

我去到setting的steps, 照教學select了image之後, 按space無反應o既?

原來係我條舊sandisk 2gb用唔到

[ 本帖最後由 card_captor 於 2008-2-29 01:53 編輯 ]

TOP