[記憶卡] 小心水貨記憶卡代理 (完全唔回應消委會, 附兩封消委會信)

本帖最後由 natalieng 於 2014-2-23 19:01 編輯

今年七月係黃金Lxxder買了一張Sandisk Ultra 32Gb microSDHC card放入平板電腦用(唔係三叔產品),用了一個月左右間中會讀唔到張卡,上個月想抄套RMVB movie入張卡到,但只抄了兩三個files就讀唔到張卡,再插番張卡入電腦就要修正張卡但修正之後都係一樣(已另買了一張東X卡用,完全冇問題)。昨天趁放假便拿上Goodyear Asia International Limited維修,他們拎張卡去佢地部電腦試了幾分鐘,就好”專業”話可以讀到張卡和寫到一個file,堅持說張卡冇問題,拒絕維修,還硬說我將大過4Gb movie 寫入format成Fat32的卡上,用係三叔機係唔夾之類說話推卸責任。我說張卡有問題才會山長水遠來,如果他們不負責任我便去消委會投訴,他們回答說你去消委會投訴都沒用,他們都不會理的。

上網搜查才知這張Sandisk卡有問題,而他們這間公司只係一間蚊型公司,2012年才註冊,公司名Goodyear相信都係想魚目混珠誤導人係Good Cxxtury代理行貨的產品。

請大家要小心不要買這間PK公司理的水貨記憶卡以免損失。

未命名.jpg (37.62 KB)

未命名.jpg

未命名2.jpg (67.98 KB)

未命名2.jpg

未命名3.png (61.23 KB)

未命名3.png

LetterJan.jpg (114.26 KB)

LetterJan.jpg

LetterFeb.jpg (114.86 KB)

LetterFeb.jpg

本帖最後由 cl7rken 於 2013-12-21 11:23 編輯

Lxxder我唔知邊間, 不過小弟響旺角星X商場所見的所有sandisk記憶卡如果平幾十的全部都不是good century代理, 肥花落兩層的那間門口雖然平幾十而且價錢牌貼了good century的正貨label, 但給貨時卻會比gxxdyear/apxwer之類的貨比你, 店員更會極速開單, 因為當你發現時他會說已開了單表示你要買下
其實平幾十表明是水貨有什麼問題,需要扮行貨去art人? 此等連鎖式經營水貨店在同一商場開到成行成市. 買之前真係需要格價, 最好去唔同商場格下tim...
...有些水貨的代理貼紙更會寫自己是行貨, 價錢當然是行貨價...

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

Lxxder我唔知邊間, 不過小弟響旺角星X商場所見的所有sandisk記憶卡如果平幾十的全部都不是good century代理 ...
cl7rken 發表於 2013-12-21 11:21


其實apxwer唔差

TOP

回復 4# KinChungE


    Support. Had no bad experiences so far.

TOP

多謝告知 一定要BLACKLIST呢間垃圾公司

TOP

行貨代理會有較好的售後服務。依家D memory card 郁下都話5年保養,但水貨公司就未必有命等你5年,佢執左你張卡先至壞,到時冇人可憐你。

TOP

呢間垃圾公司一定要BLACKLIST

TOP

omg... 頭先岩J**BO 入左張TOSHIBA EXCERIA micro sd, goodyear 代理....
希望千萬唔好壞..

TOP

如果屬實,支持樓主去消委會投訴~
如果當時佢話抄到一個file,我會要求佢將果個file重覆直至寫滿張卡為止

TOP