本帖最後由 cl7rken 於 2013-12-21 11:23 編輯
Lxxder我唔知邊間, 不過小弟響旺角星X商場所見的所有sandisk記憶卡如果平幾十的全部都不是good century代理, 肥花落兩層的那間門口雖然平幾十而且價錢牌貼了good century的正貨label, 但給貨時卻會比gxxdyear/apxwer之類的貨比你, 店員更會極速開單, 因為當你發現時他會說已開了單表示你要買下
其實平幾十表明是水貨有什麼問題,需要扮行貨去art人? 此等連鎖式經營水貨店在同一商場開到成行成市. 買之前真係需要格價, 最好去唔同商場格下tim...
...有些水貨的代理貼紙更會寫自己是行貨, 價錢當然是行貨價... |