668668 當前離線
中級會員
TOP
raykaho 當前離線
初級會員
不良牛 當前離線
原帖由 raykaho 於 2008-11-15 10:20 發表 謝謝大家既意見~ 今日會去買
原帖由 raykaho 於 2008-11-15 12:55 發表 記得唔好即場比佢? 唔明白... 係唔係即係唔好加ram住, 等7日後無事先加?
jycw 當前離線
進階會員
原帖由 668668 於 2008/11/15 15:56 發表 不良牛師兄 你仲有無用原裝msi果個袋 佢果個袋開始唔掂 我諗住去logon買個袋
原帖由 jycw 於 2008-11-15 17:16 發表 點唔掂法???
dc1035 當前離線
原帖由 668668 於 2008-11-15 15:56 發表 不良牛師兄 你仲有無用原裝msi果個袋 佢果個袋開始唔掂 我諗住去logon買個袋