RV-02 新手上水﹐純分享

之前訂左 d Parts
呢家可以上水

好啦
本身我部電腦個 Specs:

i7-930 OC 4ghz
DFI x58 T3H6
EVGA Geforce 480GTX  
2x2gb Adata 1600 Ram (唔好踩我﹐我比我老豆部 955BE 文書機搶左我一條 2gb, 不過算﹐4gb 打機夠殺啦)
750w PSU (一陣見到唔好踩)

D 水冷野買左:

EK Supreme HF Copper WaterBlock
EK-DCP 4.0 (12V DC Pump) (請不要問我點解唔用 D-5, 純個人喜好)
Koolance NX 480 WaterBlock
BlackIce GT Stealth 360 薄排
BlackIce GT Stealth 120 薄排 (隻野肥得濟﹐上唔到個箱﹐無用到)
2m 喉
幾個轉頭﹐幾個射嘴 (買得太多)
1 支 紫色水

搞左我幾粒鐘﹐因為當時零晨 3-4 點﹐所以無分開影相﹐只有上完成 set 野 d 相

不過有小小野想發泄下﹐張 Koolance NX480 跟個粒 LED 燈﹐竟然係 2pin
本身張 480 風扇係 4pin 的﹐我又唔鬼知邊條針先岩 粒 2pin 的紅黑線
Evga 個個 4pin 用黑膠包住﹐又睇唔到
無計﹐暫時唔用 LED 吧

480 Temp:
Kombuster Stock FullLoad 5min 54C
Kombuster 800/2000 FullLoad 5min 59C

尾二個張相係我點供電比張 480GTX
4x4pin -> 2x6pin -> 1x8pin
隻牛係出晒名的牌子﹐750w 但係得一個 6pin, 隻牛用左好幾年
但係無問題 bor
8600 -> 4850 -> 2x5850 -> 480GTX 都係 gum 推

好﹐去圖
多謝收看

480GTX Stock FullLoad.jpg (87.89 KB)

480GTX Stock FullLoad.jpg

480GTX 800,2000 FullLoad.jpg (91.12 KB)

480GTX 800,2000 FullLoad.jpg

P1000010.jpg (96.18 KB)

P1000010.jpg

P10000162.jpg (111.37 KB)

P10000162.jpg

P10000342.jpg (145.75 KB)

P10000342.jpg

P1000091.jpg (84.41 KB)

P1000091.jpg

P1000094.JPG (138.94 KB)

P1000094.JPG

P1000098.jpg (133.28 KB)

P1000098.jpg

P1000105.JPG (99.79 KB)

P1000105.JPG

P1000075.JPG (142.82 KB)

P1000075.JPG

P1000037.jpg (147.47 KB)

P1000037.jpg

加油!比多d圖睇睇

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 amoslee 於 2010-6-3 07:24 編輯

Good C Hing.
A good reference.
I am always thinking of my RV02 go WC....

And, can you show us some CPU temp as well, pls?
THX!

TOP

回復 3# B-52

佢應該係泵 -> 480 -> CPU -> 排 -> 樽. 隻泵收埋o左可能搞到你誤會o左~

TOP

補返幅圖,你將個2PIN插落你向住塊板既方向右手邊就OK
B-52 發表於 2010-6-3 05:26



    c兄佢叻過我架喇, 之前我都攪到一鑊粥咁

TOP

回復  B-52

佢應該係泵 -> 480 -> CPU -> 排 -> 樽. 隻泵收埋o左可能搞到你誤會o左~ ...
K_C_ 發表於 2010-6-3 11:04



   
kc 你好眼力..佢下面個360冷排係簿定厚身架? 因為我本身想轉個冷排..但諗住係放係出面機箱位度, 我又係用緊480x.佢放左冷排都無頂住張卡...我都想試下咁走下..

TOP

之前訂左 d Parts
呢家可以上水

好啦
本身我部電腦個 Specs:

i7-930 OC 4ghz
DFI x58 T3H6
EVGA Geforce  ...
Impure 發表於 2010-6-3 03:44


c兄我用black ice sr1 120冷排都可以放得到ar...但有d 技巧架,你要放一把風扇係上面,由上面case 扭螺絲去番冷排度, 如果螺絲唔夠長,你要自己找一找, 我都放到上去...

TOP

回復 8# computerman2

ching你係咪玩o野先~~~

D 水冷野買左:

EK Supreme HF Copper WaterBlock
EK-DCP 4.0 (12V DC Pump) (請不要問我點解唔用 D-5, 純個人喜好)
Koolance NX 480 WaterBlock
BlackIce GT Stealth 360 薄排
BlackIce GT Stealth 120 薄排 (隻野肥得濟﹐上唔到個箱﹐無用到)

2m 喉
幾個轉頭﹐幾個射嘴 (買得太多)
1 支 紫色水

TOP