新手水冷上機分享

本帖最後由 acog 於 2011-5-21 05:05 編輯

係epc 算第一次post 水冷上機~~   算新手...啦
Info:
PC 料 : 普通 i7 2600, GTX 560ti + 8800GTS, 冇乜特別
水道 : D5 -> blackice 240 -> Koolance 360 -> blackIce Xflow 120 -> Heatkiller 560 -> DD 8800 -> TT 流速+温度計
喉管 : 全程 4分
使用水冷原因 : 靜
制作時間 : 等料一个月, 攪左一个月 共兩個零月
背景 :
呢次係我細佬部機第三次upgrade 同第四次轉水冷系統...
第一代@ 2006年, PD805 用oc蕉蕉代理東遠 block
第二代@ 2007年, E6600 用 經典KKfai CPU block + 10mm QF
第三代@ 2009年,  E6600 用Enzoc, DD8800 VGA block 轉 4分喉
第四代@ 現家, i7 2600 用koolance...etc 4分喉, 特點係用 Koolance 密封快插, 可完全將底板 及 冷排+pump 分體

- 預備篇
- 机箱翻新篇
- 去漆水篇
- 上水篇


p.s.
老實一句我不太post "開箱文" 覺得買返黎又唔上機好似好浪費..
所以習慣上都裝晒先post... 所以我係幾無聲無息咁出post

本帖最後由 acog 於 2011-5-21 04:13 編輯

先回顧一下初代係幾咁核突

20040001.jpg

之後第二代
20070001.jpg
20070002.jpg

第三代冇影過相...

同剛剛攪掂既第四代
g00006.jpg

TOP

本帖最後由 acog 於 2011-5-21 04:37 編輯

- 預備篇

預備工作不外乎買下料等速遞...

00000.jpg
- HeatKiller GTX560 VGA block
a00001.jpg
a00002.jpg

份manual 几user friendly~~
a00004.jpg
散熱貼安排值得一讚, 一體過唔使逐塊BGA逐張貼
a00003.jpg

另加今次主角 : koolance 免灟快拆頭
00002.JPG
00003.JPG
00004.JPG

預備過程最令我頭痕竟然係 BitspXwer 既鎖頭過大, 裝唔上 360 block...
攪到要重新order 45度頭...
d00001.JPG
d00002.JPG

TOP

本帖最後由 acog 於 2011-5-21 05:02 編輯

机箱翻新篇

因為TT个机箱都用左7年... 但又冇穿冇爛.. 冇籍口買新 咁唯有翻新一下算
之前个底貼左隔音綿... 剷左好耐最後唯有用清潔劑用水洗...

b00001.jpg

話得翻新當然噴下漆, 但一般黑化又太單調
b00002.jpg
銀襯藍又點睇?
b00003.jpg

本身个免鑼絲扣係透明, 唔襯... 噴電鍍銀
b00004.jpg
I feel GOOD~~
b00005.jpg

好喇, 點解我用藍色?
米因為襯番底版~~
b00008.jpg

TOP

本帖最後由 acog 於 2011-5-21 04:57 編輯

-去漆水篇

之前我出過post 問去漆水... 因為之前用既冷排係鮮紅色, 唔襯色.. 但又唔想買過..
於是起左面色再噴過... 但始終擔心影響散熱, 的以冇攪散熱片...
(p.s 起漆過程有dd 嘔心)

c00001.JPG
c00002.JPG
原裝係鮮紅色
c00006.JPG
揸浸去漆水係面後...
c00005.JPG
等5分鐘左右
c00003.JPG
再用掃一刷
c00004.JPG
整左一粒鐘, 攪掂
c00007.JPG


上色~ 湖水藍~~~
過程 : 噴雙星金屬底油, 再噴三四浸透明藍, 再噴光油 (力架)
c00009.JPG
c00008.JPG
c00010.JPG

TOP

本帖最後由 acog 於 2011-5-21 04:49 編輯

- 上水篇 (唔係粉嶺 )

之前講BP 4分鎖頭太大, 最後我上多過45度頭解決
d00004.JPG
仲特登用黑+銀襯返 360... 誰一敗筆係條ram
d00005b.jpg

呢set 就係部水冷既"心臟", D5 改Top + 冷排
e00001.jpg

我試水有d 奇怪, 先以蒸溜水 試机同順便洗喉, 始終 CNC 過程會有机油洗唔淨
f00005.JPG f00003.JPG f00001.JPG
自己改頭既TT 水速加溫度計
f00002.JPG

試左一日, 正式上Feser one 水
因為原裝藍色太似藍威宝, 所以自己買多支透明溝淺色...
g00003.JPG

大功告成~~~
g00002.JPG
g00006.jpg

TOP

2004年已經玩,係叫元祖啦快d出圖睇睇但有d錯字整整佢好喎

TOP

2004年已經玩,係叫元祖啦快d出圖睇睇但有d錯字整整佢好喎
bb8388 發表於 2011-5-21 04:15



攪錯左... 部机係06年set.
我係05年先開始玩水

TOP

攪錯左... 部机係06年set.
我係05年先開始玩水
acog 發表於 2011-5-21 05:07

都仲咁熱情,真好 ,我而家都仲有小小堅持,但就整得唔靚,溫度又唔正

TOP

係波 堅持信念玩水 讚....

TOP