回復  melody20541


    豪哥,你個post去左邊到牙,近排呢度有d靜局
btf_bb 發表於 2012-8-24 20:31

我個POST 差D資金 你知我食包過日架啦
你比10萬8萬我咪出POST囉

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 1092# btf_bb


    下個禮拜一年一度開門
你可以親手拎俾佢

TOP

回復  btf_bb


    下個禮拜一年一度開門
你可以親手拎俾佢
yaocc0456 發表於 2012-8-24 21:17



    都拎唔到架,要燒左佢自己去拎XD

TOP

回復 1094# ccwtitan


    你睇下個禮拜咩曰子

TOP

回復 1095# yaocc0456


    下星期幾拾億都比到

TOP

回復  melody20541

我叫池哥送$過黎時一定要叫名,你記得收wor
btf_bb 發表於 24/8/2012 21:03



火機由我贊助

TOP

回復 1097# FeverMike


    要用火鎗

TOP

回復  ccwtitan


    你睇下個禮拜咩曰子
yaocc0456 發表於 2012-8-24 22:19



    睇戲都係o係d灰度執出黎架XDD

TOP

回復  FeverMike


    要用火鎗
mars123ha4 發表於 24/8/2012 23:01



用火鎗又好, 用風煤都好, 請用我贊助嘅火機點火

TOP