唔係, 我心靈上想佢爆火啫..
i_djinn 發表於 2012-8-29 19:44


我都想,BTW HKEPC好似得我同你用黑色EK底板冷頭

TOP

我都想,BTW HKEPC好似得我同你用黑色EK底板冷頭
hihi二段ff 發表於 2012-8-29 23:35


唔PO唔代表無用...

TOP

唔PO唔代表無用...
felixku 發表於 2012-8-29 23:41

因為想問CHING.解唔買透明

TOP

因為想問CHING.解唔買透明
hihi二段ff 發表於 2012-8-29 23:43


壓克力無咁耐用

TOP

壓克力無咁耐用
felixku 發表於 2012-8-29 23:44


真係會爆

TOP

真係會爆
hihi二段ff 發表於 2012-8-29 23:46


機會大啲囉,又唔係話一定

TOP

機會大啲囉,又唔係話一定
felixku 發表於 2012-8-29 23:52



    唔好嚇我,我所有block都係透明@,@

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復  chris05

只要你用嘅唔係大陸山寨嘢就不必多慮
ps:我都係全亞加力
to_chan 發表於 2012-8-30 03:50


哈,好在有ching陪^,^

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP