hihi二段ff 當前離線
中級會員
唔係, 我心靈上想佢爆火啫.. i_djinn 發表於 2012-8-29 19:44
TOP
felixku 當前離線
進階會員
我都想,BTW HKEPC好似得我同你用黑色EK底板冷頭 hihi二段ff 發表於 2012-8-29 23:35
唔PO唔代表無用... felixku 發表於 2012-8-29 23:41
因為想問CHING.解唔買透明 hihi二段ff 發表於 2012-8-29 23:43
壓克力無咁耐用 felixku 發表於 2012-8-29 23:44
真係會爆 hihi二段ff 發表於 2012-8-29 23:46
chris05 當前離線
機會大啲囉,又唔係話一定 felixku 發表於 2012-8-29 23:52
to_chan 當前離線
Banned
回復 chris05 只要你用嘅唔係大陸山寨嘢就不必多慮 ps:我都係全亞加力 to_chan 發表於 2012-8-30 03:50