回復 1230# leungwaiyin


    我都有粒係佢到買既止水,幾好扭,但係中間有窿果隻,又玩DIY

TOP

回復  leungwaiyin


    我都有粒係佢到買既止水,幾好扭,但係中間有窿果隻,又玩DIY ...
apple_100 發表於 2011-8-16 22:33

個GPU BLOCK仲造緊,箱又味MOD好

TOP

本帖最後由 kimball 於 2011-8-16 22:42 編輯
370算好囉BO-.-
唔通你要換呢個
leungwaiyin 發表於 2011-8-16 22:08

呢隻效能會唔會好得過"新版" EK supreme HF Full Nickel?
http://www.bitspower.com.hk/cata ... 1156-775--G1-4.html

TOP

呢隻效能會唔會好得過"新版" EK supreme HF Full Nickel?
kimball 發表於 2011-8-16 22:40

銀會好D嘅,

如果你真係想要降多D,我SUGGEST你打磨個CPU,當然會冇保養
你可以睇下http://www.l3p.nl/other-builds-mods/how-to-lap-a-cpu/

TOP

本帖最後由 apple_100 於 2011-8-16 22:49 編輯

回復 1232# leungwaiyin


    我隻MOS仲誇LA...1個月都黎緊LA,仲未整好但叫佢特別加工既呢又快快咁整好
你話死唔死呀

TOP

回復  leungwaiyin


    我隻MOS仲誇LA...1個月都黎緊LA,仲未整好但叫佢特別加工既呢又快快咁整好 ...
apple_100 發表於 2011-8-16 22:46

你試下俾D貼士佢,包你3日搞掂

TOP

回復 1236# leungwaiyin


    咁都得...咁師兄有冇俾呀,你隻GPU BLOCK

TOP

回復  leungwaiyin


    咁都得...咁師兄有冇俾呀,你隻GPU BLOCK
apple_100 發表於 2011-8-16 22:51

哈哈,慢慢黎,我隻非公要造好D,如果唔準就真係曬GAS

TOP

叫佢整大約幾錢:funk:

TOP

本帖最後由 Mildseven7 於 2011-8-16 23:12 編輯
對我無用..
一係就真係比心機去做過張台好過..
E+ 1XSSD 6X3.5" 3X2.5"10000RPM

我想加HDD 4X2TB.
咁大個CASE..好似無咩用..左地方之魚..係唔係都係要MOD.
不魚自己整張台..
mclarenfung 發表於 2011-8-16 21:50


No need to mod, just custom order...

TOP