回復 25# fatdumm

黑人師兄,其實好似fat兄呢d新人玩水,要注意乜野,最基本要用乜零件呢? ...
可愛老坑 發表於 11/6/2013 11:49

基本配置


cpu block


D5PUMP


pump top連樽


280mm冷排


鎖咀


水喉
...
可愛老坑 發表於 11/6/2013 12:21


其實老坑師兄已經講晒, 花巧嘅慢慢再研究

TOP

睇少一陣吹到咁長

TOP

回復 86# fatdumm

回復  fatdumm

其實師兄而家可以選定排先,用280mm最好,其次睇下用邊隻牌子,再諗水樽同泵放ge位置就可 ...
可愛老坑 發表於 11/6/2013 20:11


fatdumm師兄要睇下你機箱裝唔裝得落280排, 280排一般SIZE係大約320mm X 140-145mm (各牌子都唔同)

如果買冷排我會推介師兄用Alphacool, 因為:
1) 相對平
2) 12-13 Fins per inch (FPI)唔疏又唔密, 對風扇要求唔苛刻
3) 多種厚度可供選擇, 有30mm, 45mm, 60mm & 86mm (我建議你就算只散CPU都起碼用45mm)

TOP

回復  FeverMike

計錯了....除非5.25位可以拆...如果唔是應該唔夠位裝1080排
ok041094 發表於 11/6/2013 20:19



我講下咋, 一日未有實物都唔可以預水冷野

TOP

回復 122# yaocc0456


係囉, 好耐冇試過喺水區追POST呢?

TOP

回復 124# FeverMike
感都是...到時等黑鬼出手先...我之後再出手wwww

TOP

回復 119# FeverMike


    黑哥有冇認過去教書,你得呀

TOP

回復 126# ok041094

希望儲幾個月夠$

TOP

回復  FeverMike


    黑哥有冇認過去教書,你得呀
kimlam666 發表於 11/6/2013 23:29



認??諗??

TOP

回復 128# FeverMike
不過都要睇lian li 幾時出d600出來了
也要睇最終會不會再作修改了
(展覽的D600是雙透側+全黑化內籠

TOP