回復 1428# Mildseven7


    黑白配

TOP

睇清楚糸米新 EN 版先買 ... 個盒有 EN 既 sticker...

EN 系新既 鍍Nickel 程序 ... 舊果隻哀左..吾好惦 ...
Mildseven7 發表於 2011-8-20 06:21

我搵到隻講明係EN版@RMB850

TOP

回復 1427# Mildseven7

ching 你好。我想知第3幅圖是什麼排?

TOP

回復 1419# HKDMC


    但到E+都仲未有6970/6950 BLOCK

TOP

回復 1428# Mildseven7


    嘩,毒到你呀,又黑又昏,仲發埋光

TOP

回復 1436# HKDMC


    咁對方出左貨未??未既就要到下星期先會到貨

TOP

本帖最後由 Mildseven7 於 2011-8-20 14:00 編輯
回復  Mildseven7

ching 你好。我想知第3幅圖是什麼排?
wanyiuchung 發表於 2011-8-20 11:43


ThermalFin ... ( 其實系 TFC Xchanger 既厂跳出黎自己賣).  Demo 版三月份出左但系唔惦...改良版話說就出...

http://hw-lab.com/thermalfins-a- ... o-watercooling.html

TOP

回復 1420# ken125111


    http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D2

又有$$買新玩具

TOP

海X王貨物已在手上

TOP

回復 1448# HKDMC

唉!我冇錢找數比你先要放嘢咋,
邊玩師兄咁多玩具吖

TOP