咪扮野你個毒王
melody20541 發表於 13/11/2012 23:17


幫我多幾下

TOP

本帖最後由 ken125111 於 2012-11-21 10:09 編輯

咁整有冇問題?
SR-1 360~抽TK123吹~GTX 360
P1000811.JPG
師兄們比啲意見

TOP

回復 1463# ken125111


    係GTX加風扇吸
因排太密 咁樣比較好D

TOP

回復 1464# yaocc0456


    Thx!
又要拆過

TOP

回復 1463# ken125111

gtx抽TK吹SR1

TOP

回復  ken125111

gtx抽TK吹SR1
hangck 發表於 21/11/2012 12:50



+1

TOP

+1
FeverMike 發表於 2012-11-21 13:04



    師兄你套野搞成點呀?

TOP

回復 1468# raymond1688


加多一兩日,通容下啦大佬

TOP

回復  raymond1688


加多一兩日,通容下啦大佬
FeverMike 發表於 2012-11-21 13:54



  我想睇野姐

TOP

回復 1469# FeverMike


  快D搞掂

我要學水冷

TOP