唔係瓜 魯班先師
700$咁貴我買大妹好過

TOP

回復  FeverMike

鄉里,你唔記得咗呀,你D結拜兄弟呀
gogogomp5 發表於 11/1/2013 19:51


   

你講邊個?

TOP

回復 1512# FeverMike

(這個殺手真太懶)呀

TOP

回復 1511# yaocc0456


    佢個H100 超3930K 5.5G FULL LOAD都係67度呀

TOP

回復 1514# gogogomp5


    咁厲害真係要睇下先得

TOP

回復  yaocc0456


    佢個H100 超3930K 5.5G FULL LOAD都係67度呀
gogogomp5 發表於 11/1/2013 21:27


液溫? 定吹出黎嘅風?

TOP

回復  FeverMike

(這個殺手真太懶)呀
gogogomp5 發表於 11/1/2013 21:24



有冇相???

TOP

E個Post對於想上水o既新人真係……

TOP

TOP

the new QDC
HKDMC 發表於 2013-1-27 12:46



    靚仔左

TOP