我想問我開左火牛個PUMP唔識自動開呢,係咪要係24PIN個到做D手腳,我之前上網睇過唔知張邊個洞同邊個洞連埋個PUMP就會自動著唔洗開機,但我搵唔返出黎,有冇CHING可以教下

TOP

回復 1600# siu1014


   4分厚鎖咀 = 大出血

TOP

本帖最後由 apple_100 於 2011-8-23 21:03 編輯

回復 1601# siu1014


    GREEN AND BLACK SHORT埋就開到火牛,但事前要拆晒所有其他電源,隻PUMP如果係4 PIN就插落去,但記住+左水先好開電,冇咁傷PUMP

但其實我都唔係好知點解隻PUMP唔可以空轉,有冇師兄可以解答下

TOP

海x王 4分 厚鎖咀都唔係好貴~~~唔會出血
http://item.taobao.com/item.htm?id=6886789738&

TOP

海x王 4分 厚鎖咀都唔係好貴~~~唔會出血
maxima1314 發表於 2011-8-23 21:03



    我就係諗住買呢隻

TOP

TOP

呢個網d野 平定貴?
http://www.tilatech.com/

TOP

新手報到
想問各位用咩水冷液
我見有d車用水箱水都用上
唔知仲有冇咩替代品用得上/混合使用

TOP

回復 1606# HKDMC


    如果買得多就差好多架LA

TOP

回復 1598# apple_100

都貴啊
一百蚊

TOP