執執d線

TOP

已經紮埋左但太多線米好似好粗同埋好亂LOW......

TOP

唔用閃光燈 影得唔得     影清楚d就好了  ++++u
還有 師兄 你買兩張 4870x2   很有氣勢!!  另一張咪又要再買個 block ?   來個 corssfire ~~!

[ 本帖最後由 den 於 2008-10-5 00:58 編輯 ]

TOP

我冇開閃光燈  開左就影唔到UV= =

TOP

2張4870X2算得係咩 CWPP 2張280GTX @@

TOP

我都係用你同一樣的 UV水  但可影得出來的 你再試試

TOP

下 = =您用DC影呀?  我冇用閃光燈  用左就太光影唔到UV GE FEEL

TOP

當然 dc   你去看我之前的 po吧   我一樣用  inv  blue

TOP

我用大機....慢快門....點開閃

TOP

樓主就好喇, 有高手幫你上block.... 我死左兩張9800GTX la... 等緊第三張番黎再死過

TOP