inori 當前離線
Sony A7R3
特級會員
TOP
k2t4 當前離線
進階會員
原帖由 inori 於 2008-10-27 09:42 發表 會唔會比多少少錢自己買支防導電UV水好D呢
Athlon神64 當前離線
dhw479 當前離線
養魚魚中
原帖由 dhw479 於 2008-10-27 14:42 發表 自制uv水可能攪到d排同喉都染晒色好難清潔
kkepic 當前離線
Seor 當前離線
中級會員
原帖由 kkepic 於 2008-10-28 00:44 發表 乾脆把螢光筆個芯就咁放落水箱算了
kenzo930 當前離線
Banned