想請問下用過呢種泵既師兄
樓主咁樣倒吊隻泵有無問題

TOP

原帖由 kanduki 於 2008-11-18 00:44 發表
想請問下用過呢種泵既師兄
樓主咁樣倒吊隻泵有無問題

問過店長
無問題
可以水平倒轉

TOP

個喇叭幾銀

TOP

加圖了
28度

TOP

原帖由 RoY2 於 2008-11-18 16:52 發表
個喇叭幾銀

水冷區黎架...
600蚊內

TOP

想問你塊透明側板在邊到整同埋幾錢??

TOP

唔錯丫~

加油

TOP

原帖由 stormschool 於 2008-11-18 18:04 發表
想問你塊透明側板在邊到整同埋幾錢??

在家中整
大約100蚊內

TOP

超能3 散熱粒粒
做咩買銅咁重手=]
38蚊..買到2包鋁

TOP

brother 大陸淘X網買的水冷200-300蚊倒用唔用得過

TOP