Alastor! 當前離線
中級會員
原帖由 DANDEE 於 2008-11-22 04:40 發表 無所謂,外觀先行,效能點都好過用風冷,何况我塊MIIF北橋大熱天用風冷亦只有AROUND45度
TOP
kame 當前離線
原帖由 DANDEE 於 2008-11-20 02:15 發表 KAME兄,會唔會用呢
hamsterspeed 當前離線
進階會員
原帖由 kame 於 2008-11-22 05:41 發表 我等B記全SET 不過老闆話要12月中先有 (到時當自己送比自己 x mas gift xd)
測試部 當前離線
我想我的女友是GTX 1070 TI ...
Banned
CWPP 當前離線
原帖由 DANDEE 於 20-11-2008 02:05 發表 RE板應該都用得,POM材質上蓋,今次全用上公制M3纙絲,去睇相761040761041
DANDEE 當前離線