原帖由 DANDEE 於 2008-11-22 04:40 發表

無所謂,外觀先行,效能點都好過用風冷,何况我塊MIIF北橋大熱天用風冷亦只有AROUND45度


我想講其實一早已經有人去訂造左同樣既野.... 至於貼唔貼出黎就睇果位師兄了.....XD

TOP

原帖由 DANDEE 於 2008-11-20 02:15 發表
KAME兄,會唔會用呢



我等B記全SET 不過老闆話要12月中先有 (到時當自己送比自己 x mas gift xd)

TOP

原帖由 kame 於 2008-11-22 05:41 發表



我等B記全SET 不過老闆話要12月中先有 (到時當自己送比自己 x mas gift xd)


又偷偷唔比老婆知

TOP

拿拿拿我唔準您甘講野GA下 唔係我唔比佢知 係佢自己唔發現咋下

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 DANDEE 於 20-11-2008 02:05 發表
RE板應該都用得,POM材質上蓋,今次全用上公制M3纙絲,去睇相761040761041


師兄, 造多個幾兜嘢 啞架力蓋 替換 ......會唔會夾啲你個 CPU block 嗰 look....

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP