睇到又令到我想玩下内存水冷
又要改喉走位  好煩

TOP

原帖由 小方包 於 21-11-2008 12:14 發表
睇到又令到我想玩下内存水冷
又要改喉走位  好煩


好, 期待期待

TOP

原帖由 CWPP 於 2008-11-21 12:18 發表


好, 期待期待

唔好期待...又要定做

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

鋁片係咪RAM用架?

TOP

原帖由 billy1312 於 21-11-2008 12:22 發表
鋁片係咪RAM用架?


係. 可微調距離, 單雙面RAM都得.

TOP

原帖由 DANDEE 於 2008-11-21 12:20 發表

改喉走位一D都唔煩,只睇你熱愛程度,玩相机就冇咁煩啦

單水道己行8個水頭+賽車水箱
加多内存水冷變9個

TOP

原帖由 小方包 於 21-11-2008 12:25 發表

單水道己行8個水頭+賽車水箱
加多内存水冷變9個


幾時 post 上嚟分享吓先

TOP

原帖由 CWPP 於 2008-11-21 12:28 發表


幾時 post 上嚟分享吓先

唔post.....又會被人X

TOP

原帖由 小方包 於 21-11-2008 12:36 發表

唔post.....又會被人X


我夠俾你咬住 label 乜嘢有錢人米人啦, 嗰嗰post 都係咁, 又唔見你 label 其他米人......我咪又响度同你吹 ........

男人老狗, 算啦........唉

TOP