都係等新板295啦, 如果好運的話下個月出的話換左佢仲平d

TOP

新版? 你指張vga 定個水冷block先? 如果係vga 我覺得再從新出果個vga block 機會比較細...

TOP

原帖由 makx 於 2009-4-23 04:20 發表
都係等新板295啦, 如果好運的話下個月出的話換左佢仲平d

點解會仲平
照消息講售價係不變

TOP

原帖由 hanghanghang 於 2009-4-23 14:18 發表

點解會仲平
照消息講售價係不變

我意思新板用空冷都夠力,而且Ac嗰類散熱已經可以好靜'咁會經濟D

TOP

原帖由 makx 於 2009-4-23 16:56 發表

我意思新板用空冷都夠力,而且Ac嗰類散熱已經可以好靜'咁會經濟D

295出左咁耐都未有公板以外既風冷HS
我又唔信新295(真係有既話)會有....
始終dual gpu hs個底要重新造過....

TOP

新版風冷可能比舊版好 但係做唔做到水冷温度又係另一回事 而且點謂之夠力?

TOP

原帖由 hanghanghang 於 2009-4-23 17:03 發表

295出左咁耐都未有公板以外既風冷HS
我又唔信新295(真係有既話)會有....
始終dual gpu hs個底要重新造過....

其實利民已經話會出295第三方散熱,不過好似Ac咁都有出4870X2散熱,所以比較大機會出新板295第三方散熱姐

TOP

原帖由 hanghanghang 於 2009-4-23 17:03 發表

295出左咁耐都未有公板以外既風冷HS
我又唔信新295(真係有既話)會有....
始終dual gpu hs個底要重新造過....

聽聞新板295會用返單PCB單面雙GPU的佈局
咁要造一套風冷散熱器就可以2slot起3slot止的尺寸就ok
(如果會DIY的話應該可以用兩隻HR-03 GTX砌落現在的295度用
只係咁整完就無得再加其他卡了 )

如果唔等得同唔忍得的話個三文治水冷頭就唔慳得
機箱有空間/肯外置的話用隻120.2排俾張295會充裕一些
用120.1排的話溫度都仲有機會上7字頭

只係295嘈的話就單獨上295的水就算
當然若果好有$$而又好得閒慢慢玩的話我阻唔到人地食全餐

TOP

原帖由 hamsterspeed 於 2009-4-23 17:20 發表
新版風冷可能比舊版好 但係做唔做到水冷温度又係另一回事 而且點謂之夠力?

當然冇得同水冷比,水冷當然係效能最佳,而新板風冷只係相信比舊板好,同可以比較容易換其他散熱姐

TOP

新卡一體化水冷頭動動都要過千元啦。
而且你個張高階卡仲唔要你多比幾百就其。

TOP