darcylee 當前離線
80後出生的非"80後" ... ...
中級會員
原帖由 hangck 於 2009-6-30 18:34 發表 我會建意放左張4870買返張4870x2會好d 一張card熱好過2張一齊熱 最理想方法行2條水道 1:用360厚排行CPU用Enzotech SCW-Rev A MB供電用Koolance 2:用360厚排行N ...
TOP
原帖由 ds9flo 於 2009-7-1 09:16 發表 Bitspower 有 Asus 南北橋一體化水冷頸
dannyctl 當前離線
Danny C.T.L.
原帖由 darcylee 於 2009-7-1 13:31 發表 我而家都係打算先行左cpu, nb, sb 先..一個360 厚排行哂佢.display card果到遲d先上埋水.
原帖由 dannyctl 於 2009-7-1 16:03 發表 長行4g, 1個360拖3個block真係唔建議 我第一次玩水, 有c hing提醒我要留意呢個問題, 4g 燒機7x度架 i7效能勁, 溫度都唔少, c hing請三思
hangck 當前離線
進階會員
原帖由 darcylee 於 2009-7-1 16:37 發表 即係一個360 唔夠行哂cpu同mb個一體化水冷頭?
barryli 當前離線
AMD........正!
原帖由 dannyctl 於 2009-7-1 17:39 發表 嘿嘿, Sorry咁多位... 腦閉塞, 唔記得自己用薄排tim (真底打 )
原帖由 hangck 於 2009-7-1 17:03 發表 都可以 請問你用邊隻360排???
daniel39 當前離線
初級會員
原帖由 daniel39 於 2009-7-5 03:12 發表 一體化冷頭怕怕,換板一定用唔番
P1010782.JPG (114.46 KB)
下載次數:22
2009-7-6 00:04