緋村劍心 當前離線
中級會員
TOP
jeff_extergo 當前離線
進階會員
garymmf 當前離線
king
原帖由 jeff_extergo 於 2009-7-6 22:27 發表 佢套野其實唔錯 但價格高左d 如果自己搵下資料散買會平過佢 超頻專門店價: Jingway DP-1200 DC12V 水泵(800L/hr) HK$495.0 Thermalright XWB-01 CPU水冷頭 HK$299.0 Zalman NWB1 北穚水冷 HK$145.0 Zalman 顯示 ...
原帖由 garymmf 於 2009-7-7 20:05 發表 如果想散熱超勁,又要超靜, 有咩水泵,冷排推介? 水冷是否水泵,冷排最嘈?? 只比cpu 同北橋用.
原帖由 jeff_extergo 於 2009-7-7 20:42 發表 Jingway DP-1200 水泵算係抵玩而且靜 冷排睇你想玩貴or平 平有平玩貴有貴玩 所以依點推介唔到 通常最糟係泵之後冷排風扇,其他野都好靜 cpu + 北橋 其實一隻 240/360排已經夠,睇你係玩咩cpu 如果 i7,最少都 240落CPU + 120落北橋
iloveskyline 當前離線
原帖由 garymmf 於 2009-7-6 14:14 發表 qcoo d 水冷得唔得? 會唔會漏水ga?
賓尼._. 當前離線
售ASUS P6T主機板
Banned
天父之子 當前離線
初級會員
CWPP 當前離線