你用咩開孔架??
yuenyip 發表於 2010-4-22 16:08

電鑽+積疏

TOP

咩wor, 我 RV02 都係用 m-atx 咋 =(
儲錢準備上水!!
真係好鬼貴
Impure 發表於 2010-4-22 15:01

記得到時影相上黎分享下丫

TOP

聽日有望整好哂啦,今日又要出街, 怕過多兩日又黎潮濕

TOP

回復 13# simplekk

真係多左人玩水冷
等緊你100%既完成圖

TOP

我都好期待呀
一來水道縮短左咁多,
二來隻480厚排同之前360+240所出黎既溫度又如何呢
又好擔心隻D5放果個位置所產生既共震接唔接受到
快啦, 聽日再動工, 料就買齊咖啦

TOP

我都好期待呀
一來水道縮短左咁多,
二來隻480厚排同之前360+240所出黎既溫度又如何呢
又好擔心隻D5放果個 ...
simplekk 發表於 2010-4-26 00:35


加油呀c hing!

TOP

回復 15# simplekk


    WAITING FOR YOUR GOOD NEWS

TOP

整好末呀

TOP

本帖最後由 simplekk 於 2010-4-26 22:51 編輯

整好左個泵個支架同上左啦
諗住整埋個排扣具, 點知落雨..
最終都未能完成, 聽日去買埋支噴柒同個扣具介D圖案, 美觀D

個泵個支架我用左火牛拆出黎個架去整, 都還可以啦XD

累大家等得咁苦唔好意思丫

TOP

有冇相分享下

TOP