本帖最後由 apple_100 於 2010-5-3 19:47 編輯

中毒+深中......
越黎越想上水
偷下師,搞到好想DIY下

TOP

CWPP兄好内無見啦。。。。幾時得閒食飯呀

TOP

我都覺得c兄真係好勁,依d水冷用品,香港都唔係咁易搵得到,所以要上網周圍搵先搵得齊來砌 ^^ 比個good ching

TOP

真係要比個GOOD

TOP

又有機會偷師喇  呢個post一定要好好收藏, THX CWPP兄
dannyctl 發表於 2010-5-3 19:15



陳年舊物 , "偷師" 太抬舉了
仲有好多玩法, 小弟未玩過, 例如 雙泵 1 loop 串晒, 或的骰精緻機箱, ...... 等, 更甚是唔知仲有冇心力玩.
anyway, good to see you around la~

TOP

睇完c兄d作品,真係獲益良多

TOP

Really BRAVO!!

TOP

CWPP兄好内無見啦。。。。幾時得閒食飯呀
miulok 發表於 2010-5-3 20:24



喂小兄弟 , 係, 好耐冇見~
你仲有玩水嘛?

TOP

我覺得似DIY水冷頭展覽館多過相簿
sunderstan 發表於 2010-5-3 18:52



kaka, 但都一樣, 舊到可能己經可以在堆田區找到它們了.....
thanks for visiting ~

TOP

Really BRAVO!!
amoslee 發表於 2010-5-4 00:07


Hey, thanks for visiting.

Also, thanks for your exciting posts on displaycards and OC sections, as I'm one of your fans, hee hee.

TOP