computerman2 當前離線
吹水佬一名
特級會員
TOP
Impure 當前離線
進階會員
恭喜ching上水,你個koolance block幾時買架?可能係早期果批,最近果d已經係4pin頭,同埋建議ching你買返隻他 ... B-52 發表於 2010-6-3 05:19
補返幅圖,你將個2PIN插落你向住塊板既方向右手邊就OK B-52 發表於 2010-6-3 05:26
Good C Hing. A good reference. I am always thinking of my RV02 go WC.... And, can you s ... amoslee 發表於 2010-6-3 07:22
回復 B-52 佢應該係泵 -> 480 -> CPU -> 排 -> 樽. 隻泵收埋o左可能搞到你誤會o左~ ... K_C_ 發表於 2010-6-3 11:04
c兄我用black ice sr1 120冷排都可以放得到ar...但有d 技巧架,你要放一把風扇係上面,由上面case 扭螺絲去 ... computerman2 發表於 2010-6-3 11:18
試過﹐但係 d 螺絲要斜入﹐我費事用暴力去上隻 120 Impure 發表於 2010-6-3 16:00