我無爬清楚文, 係之後先睇到 :p sor 哂

TOP

恭喜ching上水,你個koolance block幾時買架?可能係早期果批,最近果d已經係4pin頭,同埋建議ching你買返隻他 ...
B-52 發表於 2010-6-3 05:19


隻牛遲小小會換

TOP

本帖最後由 Impure 於 2010-6-3 16:01 編輯
補返幅圖,你將個2PIN插落你向住塊板既方向右手邊就OK
B-52 發表於 2010-6-3 05:26


謝謝﹐我會試下﹐但要磨走 2pin 突出 離個 d 位先入到

TOP

Good C Hing.
A good reference.
I am always thinking of my RV02 go WC....

And, can you s ...
amoslee 發表於 2010-6-3 07:22


我今晚放工再加埋 CPU temps

TOP

回復  B-52

佢應該係泵 -> 480 -> CPU -> 排 -> 樽. 隻泵收埋o左可能搞到你誤會o左~ ...
K_C_ 發表於 2010-6-3 11:04


Ching 果然醒目﹐其實我想影埋出離﹐但隻 Pump 比個水箱遮左

TOP

c兄我用black ice sr1 120冷排都可以放得到ar...但有d 技巧架,你要放一把風扇係上面,由上面case 扭螺絲去 ...
computerman2 發表於 2010-6-3 11:18


試過﹐但係 d 螺絲要斜入﹐我費事用暴力去上隻 120

TOP

試過﹐但係 d 螺絲要斜入﹐我費事用暴力去上隻 120
Impure 發表於 2010-6-3 16:00



    比d野你睇, 等陣

TOP

試過﹐但係 d 螺絲要斜入﹐我費事用暴力去上隻 120
Impure 發表於 2010-6-3 16:00


而家我都係咁上落去,ok架..仲要好實.無格硬來扭上去..螺絲幾長 我要返屋企睇睇先提供到,不過有得配架

TOP

試過﹐但係 d 螺絲要斜入﹐我費事用暴力去上隻 120
Impure 發表於 2010-6-3 16:00


而家我都係咁上落去,ok架..仲要好實.無格硬來扭上去..螺絲幾長 我要返屋企睇睇先提供到,不過有得配架

不過之前d c兄話得我岩架....用120冷排係唔夠架...所扭唔扭到都無咩所謂....應該係下面用d 360既冷排丫...效果應該好好多架

TOP