本帖最後由 ken125111 於 2011-5-11 02:19 編輯

ssp有延長線賣!

TOP

d線可以點走架~好似唔夠長喎隻牛d線
aoiaoiaoi 發表於 2011-5-11 02:11



    其實D火牛線可唔可以走曬去MB後面?

唔緊要啦, CHING個溫度你滿唔滿意先?

TOP

ssp有延長線賣!
ken125111 發表於 2011-5-11 02:16



    thx~ching我會去睇睇

TOP

其實D火牛線可唔可以走曬去MB後面?

唔緊要啦, CHING個溫度你滿唔滿意先? ...
davideminem 發表於 2011-5-11 02:17



    mb後面冇位入線得側邊有位~
果溫度更ok啦差成10度啵

TOP

mb後面冇位入線得側邊有位~
果溫度更ok啦差成10度啵
aoiaoiaoi 發表於 11/5/2011 02:42


差十度,真係恭喜晒!

TOP

我試下再走靚d線先~

TOP

真係冇眼睇 一大抽野

TOP

回復 1# aoiaoiaoi


    d線好亂......:funk:

TOP

d線露出黎only,應該無做阻到風流,都可以啦

TOP

執執D線~~應該會好睇好多

TOP