ken125111 當前離線
進階會員
TOP
davideminem 當前離線
不得了
d線可以點走架~好似唔夠長喎隻牛d線 aoiaoiaoi 發表於 2011-5-11 02:11
aoiaoiaoi 當前離線
AOI
中級會員
ssp有延長線賣! ken125111 發表於 2011-5-11 02:16
其實D火牛線可唔可以走曬去MB後面? 唔緊要啦, CHING個溫度你滿唔滿意先? ... davideminem 發表於 2011-5-11 02:17
mb後面冇位入線得側邊有位~ 果溫度更ok啦差成10度啵 aoiaoiaoi 發表於 11/5/2011 02:42
431204879 當前離線
silaoye47 當前離線
Summer 當前離線
kw223 當前離線